~ kompis helg ~

Haft en lugn helg och gjort det jag velat typ... :)
 
Spendera fredags kvällen med Hanna, vi åkte runt och ströga! Hon drack alkohol och jag drack redbull och åt polly ;) Haha
 
I lördags starta jag dagen med en promenad tillsammans med Frida och Anna med hundarna. Sen åkte jag och Astrid till stallet. Turades om att rida medans den andra gick med Hope.
Men börja regna ganska mycket i slutet... Så jag frös som tusan om händerna!
Men Blixten skötte sig bra och var pigg som vanligt ;) Bästa ponnyn!
 
Kvällen spendera jag med Frida och hundarna framför melodifestivalen och massa godis!
 
Och igår (söndag) så var vi på arena skövde och bada hela dagen! Jag, Tilde, Niklas och hans två bröder, mamma, Micke och Adrian.
 
Stanna på fika hos Niklas mamma på hemvägen, så var hemma runt halv 8, så då köpte vi lite gott och kröp ner i sängen och kollade på tvn! Sen somna jag vid halv 10 ;)
 
 
Så såg min helg ut! Tråkigt inlägg, men så blir det ibland i brist på annat ;)
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback