~ I'm back! ~

Hej på er! Hur mår ni? Börjar ni få vår känslor? Det börjar jag få! Hoppas bara värmen kan komma snart, men skönt att solen är framme ! De gillas skarpt! 

Förlåt för dåligt bloggande... har varit mycket senaste tiden så jag har inte riktigt hunnit med bloggen.. och spm jag skrev för ett tag sen så är jag typ inne i en period där allt känns tråkigt och ledsamt typ.. Men hoppas vårkänslorna kommer snart så man blir glad och pigg igen! 
 
Annars är det bra! Har bara två riktiga veckor kvar i skolan, sen är det lov och efter lovet har vi praktik i 5 veckor. Sen kommer vi tillbaka och har två ''skoj'' veckor innan studenten. Så ja ska nog överleva, eller va tror ni? ;) 
 
Köpte lite blommor idag. Så nu har jag planterat en vit pensé på väggen på balkongen. Ska bara iväg och fixa en svart plast påse och sen ska jag plantera blå/lila blommor i min snygga militär låda som jag målat vit! Kommer bli så mysigt där ute! Ska ta kort och visa när allt är klart! 
Köpte även en ny blomma till tv rums bordet, råka dränka den gamla blomman! ;) Haha! 
Är inne i en period där jag vill fixa och greja hemma! Har målat klart byrån i sovrummet nu,  hade en låda kvar som jag inte måla i vintras som jag väntat med hur länge som helst! Men äntligen är den klar! 

Köpte ett gammalt fönster som ska bli spegel. Slipa lite lätt på de och började måla vitt. Men tog alldeles med för mycke färg samt slipa för lite... Så åkte till pappa och slipa bort ALL färg. Tog typ två timmar med maskin.. Puh! 
 
Men nu ska jag snart ta tag och måla det igen med ett TUNT lager vit färg! Håller tummarna att jag lyckas den här gången! 
 
Nu vet ni lite vad jag sysslar med! ;)
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback