~ Äntligen fin ~

Kom precis hem från tandläkaren. Har gjort ''avtryck'' av mina tänder idag för kommande tandställning. Läskigt! ;) Men skönt att komma igång med det, ju fortare desto snabbare går det tills jag slipper den igen ;). Ska få bettskena i maj och sen nästa år ska jag få tandställning. 
Jag är inte alls nöjd med mina tänder och ler aldrig med mina tänder på bilder... Så ska bli skönt att få ordning på dem! 
 
Annars njuter jag för fullt av påsklovet. Eller både igår och idag och det rätt fullspeckat med planering. Men i morn blir det sov morgon och städning som står på schemat! 
 
Ne nu ska jag ut i skogen med Levis. Har jag glömt berätta om Levis tro? Det är min kompis Anna som äger han. Vi brukar hjälpas åt med hundarna på veckorna osv. Så igår och idag är Levis här. Hope stortrivs i hans sällskap. Det är ju skoj! =D 
 
Hej svejs! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback