~ Mysdag ~

Sitter i skolan och är super trött... Har haft värsta svenska passet, och har fått en stor gruppuppgift som helst ska vara klar innan fredag, men vi får nog lämna in vårat efter praktiken... Så känner mig lite halvt stressad... Men ska försöka lugna mig själv lite. Jag stressar väldigt lätt, och jag måste skärpa mig med de. Varken nyttigt för mig själv eller för människor i min omgivning.  Slutar 4 idag, så lång skoldag... Men Niklas fixar maten idag, sen ska vi iväg på lydnadsträning med Hope ( om det inte spöregnar för mycket..) och sen ska jag plugga. Mer än så ska jag inte göra idag!
Ska bli skönt att vi börjar praktiken nästa vecka. Så 6 veckor är ja ifrån skolan om man räknar med höstlovet. UNDERBART! Jobbar hellre, och är ledig efter jobbet. Än att vara i skolan + att behöva plugga en massa hemma...  Oj, blev ett lite rörigt inlägg. Men var tvungen att skriva av mig lite!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback