~ Dålig uppdatering ~

Hej på er! 
Förlåt för dålig uppdatering... Har börjat praktiken nu, så har precis avklarat första veckan. Jag praktiserar på Sätra Herrgård där jag trivs väldigt bra och personalen är trevlig! Lätt ett jobb där ja skulle kunna jobba efter skolan, hoppas kunna få in en fot där för lite extra jobb! 
Får riktigt god mat på dagarna, och i torsdags fick vi tre rätters! Vi åt mellan varven när vi servera. 
Känner att jag typ kommer gå upp massor med all den goda maten... Och springa hinner jag knappt heller för praktiserar så dumma tider... Men ska passa på i helgen! 
 
Annars rullar allt på! Veckan har för det mesta bestått av praktik... Men nästa vecka är det lugnare! Då ska jag rida, träna Hope , träna mig själv osv! 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback