~ Laddar batterierna ~

Hade en kanon kväll med mina fina vänner hos Hannah igår! Dock åkte jag hem redan vid halv 12 eftersom jag är hundvakt åt Kipper ( pappas hund.) Men kvällen blev iaf jätte lyckad. Så roligt att få träffa alla igen!! Man gör det verkligen för sällan... Men när man väl träffas så känns de som de var igår... Även fast vi suger på att höra av oss till varandra så vet vi ändå vart vi står, och det är jätte skönt! 
 
 
Min dag har bestått av en snabbtitt på ''hästloppisen'' på ridskolan i Mölltorp. Men jag hitta absolut inget... Sökte en sadelgjord till Blixten, men vi ska ju till Ullared snart. Så får kolla då! 
Sen for vi vidare till Karlsborg och lastade alla agility hinder och körde ut dem till hallen vi hyrt tills i morgon då det äntligen är dags för min ''agilitykurs''. Ska bli riktigt roligt och lärorikt! Så ska sätta kameran på laddning så jag kan ta lite kort! 
 
Efter att alla hindren var på plats så köpte jag med sibylla mat hem. Niklas var också på fest igår, men dock så tål han knappt inget... Så han har legat på toan hela dagen! Så jag och Hope åt mat själva. Sen vila jag en stund och ladda energin till ett eftermiddagspass på jobbet. Men innan jobbet fick ja ett ryck och började måla på byrån hemma. Så nu är två lådor grundmålade. Bara 4 stycken kvar + hela stora byrån! Puh! Men snyggt blir det nog allt =D
 
Nu sitter jag här och är mätt efter lite mat hos farmor och en halv kindermaxi jultomte. Haha. Ska börjas i tid med julen, jag älskar ju allt som har med jul att göra! 

Så ska samla ihop min lilla flock och krypa i sängs! Förutom Blixten då, han är lite för stor. Men skulle jag få bestämma skulle han få sova i våran sovrum. Tror dock inte Niklas är lika förtjust i den tanken.. Haha. 
 
Han var i allafall Wilma uppe hos idag, så han fick lite kärlek han också. Jag hinner tyvärr inte med han i helgen nu när jag har agilityn och allt. Men ska upp dit på måndag tänkte jag! 
 
Sov gott och glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme inatt! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback