~ irriterad... ~

Håller ju som  sagt på och målar här hemma! Men det blir inte riktigt som jag tänkt mig.. Till en början såg det ju nästan proffsigt ut. Men nu ser det ut som ''ludd'' på dörren.. Det kommer ifrån rollern som jag köpte...Och jag som var inne på Colorama och fick hjälp och dem tipsa om just den här rollern för den var så bra. Så jag var inne idag igen och fråga. Och då sa dem att det lät konstigt... Så vet inte varför det blivit så... Men får hoppas att det inte syns när dörren är på sin plats igen. För just nu ligger den i tvrummet där solen lyser rakt på, så allt syns jätte tydligt! Men men... Ska testa igen annars får testa någon annan fin roller eller köra med pensel.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback