~ Ledig fredag ~

God morgon! Eller ska kanske passar bättre med go förmiddag? 
 
Sitter för tillfället i morgonrock och har precis ätit frukost. Har haft en lugn morgon med lite filmmys och bara tagit det lugnt. Försöker jobba lite med mig själv att försöka ta det lugnt utan att stressa och tänka på 180 saker... Och en så länge har det funkat ganska bra. Tänker typ bara på 50 saker, haha. 
 
Min dag ser ganska bra ut! Ska klä på mig och gå ut på en promenad med Hope sen ska jag fortsätta måla byrån här inne som jag har hållt på att måla på i evigheter typ.. De dyker upp så mycket annat hela tiden... ;) 
i eftermiddag ska jag upp till Blirre och rida en sväng och sen till Hannah för lite tjejmys! 
 
Hur ser din dag ut? 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback