~ Röd som rosor ~

Medans jag sitter med färg i håret så ligger Hope brevid mig och sten sover.  Mysigt! 
Ska snart ta tag i lite sysslor här hemma ( ser ut som en bomb slagit ner ). Sen ska jag och Hopan åka upp till Blixten för att pyssla lite med han och gå en promenad. Tänkte klippa hans man samt tvätta svansen! 

Var tänkt att jag skulle ha provridit en ny häst på söndag, men det blev inställt. Så nu ska jag leta vidare i lugn och ro efter någon annan bra häst! Är ju dags för mig att gå upp från ponny nu. Men söker främst en låne häst som jag i framtiden kanske kan köpa om allt passar. Så vet du/ni någon fin häst, helst valack som är lite mer sportmodell och som gillar hoppning och långa härliga skogspromenader, så hör av er!! 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback