Tillbaka blick.

Gör som alla andra och tar en liten tillbaka blick på året 2013.
 
Året har varit bra, men jag känner att något har fattats och vad det är vet jag inte riktigt... Men det återstår väl att se? Jag är en riktigt funderare som gärna går och tänker på allt... Och det kan ibland vara riktigt jobbigt... Och ibland känner jag mig lite vilsen faktiskt. Och vet inte riktigt vad jag vill tyvärr... Men jag hoppas att jag kommer få i ordning på de mesta 2014. Det som jag mest är lite vilsen i just nu är vad jag kommer ha för jobb sen, och om jag kommer ha? Vad vill ja egentligen jobba med? Hm... 
 
Ska jag vara ärlig så minns jag inte så mycket av början på året.
 
Allt positivt som hänt ;

+ Fyllde 18 år! 
+ Vi reste till Cypern
+ Jag fick två bra sommarjobb
+ Såg Rihanna i Globen.
+Jobbat mycket extra = mycket extra pengar. 
+ Kommit igång med tävlingslydnaden
+Starta två agility tävlingar, och den första gick super bra!!
 
Negativt ,
+ Blivit en hel del tjafs på fester oh sånt... Hoppas att inget sånt sker 2014!
+ Insett att Blixten börjar bli riktigt gammal.
+ Skoltrött 
+ Att jag ibland inte vet vad ja vill...
+ Älskade Gullvi lämna oss
 
2014 tror jag kommer bli ett bra år, resa mycket, komma igång med ridningen ordentligt igen, ta studenten, skaffa jobb och fatta beslut som gör att jag inte behöver vara så vilsen och fundersam... 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback