~ Min jul ~

Min jul har varit väldigt bra. Har fått många fina julklappar, ätit massa godis ( bäst att äta nu innan de nya året, för sen är det tillbaka till träning igen! ) umgåtts med familj och vänner osv... 

Har tagit en del bilder, men inte hunnit lägga upp dem än. Så ni får vänta. Men bilder kommer! Ska försöka ta lite bilder på julklapparna. 
 
Här är lite av de jag fick i julklapp ;
 
* Världens gosigaste och finaste tofflor.
* Morgonrock
* Presentkort på Chilli, Hööks, Gina Tricot, Ikea och Bik Bok. 
* Träningskläder ( jacka, tröja och sport tights ) 
* Super fina vita lurviga kuddar till tv rummet.
* Hundväst
* Pengar
* Eltandborste
* Bakbok
* Ljus
* Lite kläder

osv.... :) 
 
Jag är iaf super nöjd! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback