~ övning ger färdighet~

Super nöjd med gårdagens agility pass! Vi satte 12 agility pinnar!! Har bara tränat med 4 stycken förut för att hon ska fatta tekniken och tycka att det är roligt. 
Vi satte inte slalomen helt perfekt. Men vi tog alla 12, och det är huvudsaken! Stolt matte!!
 
Sen rulla det andra på väldigt bra också! Säcken sprang hon om sidan två gånger, men det var på grund av att jag visade henne alldeles för dåligt. Så det var helt mitt fel. Men sen tog vi säcken utan problem! 
 
Testade även på gungbrädan igår. Det är en lång väg tills vi sätter den helt. Men igår gick hon upp på den medans min ena tränare stod och höll i brädan bakom oss och sedan släppte den VÄLDIGT försiktigt. Och sen kunde hon springa ner. SÅ den kan vi äntligen börja träna lite smått. Får ta små steg i taget. 
 
Lillebror var där med mamma och han tog lite kort med min kamera. Så ska försöka lägga in dem ikväll.
 
Ne nu ska jag försätta med storstädningen här! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback